Gå til indhold

Ofte Stillede Spørgsmål

Velkommen til vores ofte stillede spørgsmål! Nedenfor finder du svar på almindelige spørgsmål om shopping med Hola BB.

For flere detaljer om forsendelsestider og priser, se venligst Vores forsendelsesside, og gå til vores Returnerer politik For detaljer om afkast.

Hvis du stadig ikke kan finde det, du leder efter, er du velkommen til Kontakt os - Vi hjælper gerne!

Hyppigste

En del af min ordre mangler! Hvad gør jeg?

Hvor det er muligt, er mindre genstande pakket sammen med større produkter. Vi anbefaler at pakke ud alle genstande, inden du kontakter os, i tilfælde af at de er blevet kombineret i den samme boks.

Hvis din ordre inkluderer møbler, sendes dette ofte som flere pakker. Hver pakke har en Separat sporingskode i en separat e -mail. Sørg for at tjekke for disse e -mails, inden du kommer i kontakt. Hvis nogen del af din ordre ikke ankommer 4 Arbejdsdage efter din forventede leveringsdato, tak Kontakt os.

Min ordre til Storbritannien er ikke ankommet

Da Det Forenede Kongerige ikke længere er i Den Europæiske Union, er der en lidt anden proces til at levere din ordre der. Læs detaljerne om, hvordan du sporer din levering i Storbritannien her.

Hvordan finder jeg mit sporingslink?

Spor-og-sporoplysninger e-mailes automatisk til den anvendte adresse, når du afgiver din ordre. Hvis du ikke ser det, skal du tjekke din spam -mappe.

Hvad hvis jeg indtastede den forkerte leveringsadresse, når jeg bestilte?

Desværre kan vi ikke opdatere leveringsadressen på ordren, efter at den er sendt. Du skal vente på, at din pakke ankommer, eller kureren skal være i kontakt. Undskyld for ulejligheden!

Jeg kan ikke finde eller bruge mine mama -point.

Mama -point er påløbet af ordrer fra ethvert af vores butiksteder, men på grund af aktuelle tekniske begrænsninger er pointbalancen og tilgængelige belønninger kun synlige via holabb.com (ikke holabb.nl, holabb.be osv.). For at se dem, tak:

  1. Log ind på vores hovedsted, holabb.com, med den e -mail, du brugte til at afgive din ordre.
  2. Klik på ikonet Black Shopping Bag med hjertet (se billedet nedenfor) i nederste venstre hjørne for at åbne loyalitetsruden

    Mama Points Launcher -ikon

Bemærk også, at kun en rabatkode - inklusive Mama Point -værdikuponer! - kan bruges pr. Ordre.

Brug for mere hjælp? Venligst bare Nå ud.

Kan jeg ændre min ordre?

Vi gør vores bedste! Send din anmodning gennem vores Kontakt os Side så hurtigt som muligt, og vi ser, om det er muligt at imødekomme dine ændringer.

Hvad gør jeg, hvis en del af min ordre er beskadiget?

Desværre kan skader ske, når dine varer er i transit til deres nye hjem. Hvis dette sker med dig, tak Kontakt os Så snart du bemærker skaden. Vælg 'Skadesapport' i rullemenden for emnet, og sørg for at vedhæfte billeder af skaden for at fremskynde udskiftningsprocessen.

Hvornår modtager jeg refusionen for min tilbagevenden?

Som detaljeret i vores Returnerer politik, når din tilbagevenden er modtaget og behandlet på vores side, er refusionen normalt på din bankkonto inden for et par dage. I nogle tilfælde og afhængigt af banken kan det imidlertid tage op til 14 arbejdsdage. Hvis du stadig ikke har modtaget din refusion, tak, hvis du stadig ikke har modtaget din refusion, tak Kontakt os Med et foto af dit bevis på porto, og vi fremskynder at løse problemet!

Har du en fysisk butik?

Ja! Vi har en hyggelig lille butik lige uden for Amsterdam. Se venligst Vores showroom -side For et kort, anvisninger og åbningstider.

Jeg vil gerne genbruge min gamle tremmeseng - Kan jeg bestille en erstatningsdel?

Det er gode nyheder - vi elsker at give vores børnehave møbler et andet liv! Du kan nemt bestille udskiftningsdele med os. Tjek vores Reparation og genbrugsside For mere information.

Min sporing vises som leveret, men min ordre er ikke ankommet.

Behage Kontakt os straks. Vi vil informere kureren om at starte en undersøgelse og finde din ordre.

Bemærk, at undersøgelser kan tage op til 10 arbejdsdage - men vi fremmer altid dette, når det er muligt. I den uheldige begivenhed, at din pakke bekræftes af kureren som tabt, vil vi arrangere en erstatning.

Ordrer

Kan jeg hente min ordre?

Ja! Hvis dine varer er tilgængelige til at indsamle fra vores lager. Vælg 'Lokal afhentning', når du afgiver din ordre på vores hjemmeside.

Modtager jeg en garanti, når jeg bestiller produkter fra dit websted?

Ja-alle vores møbler inkluderer en 2-års garanti mod produktionsdefekter. Nogle produkter kræver muligvis registrering, men dette vil tydeligt angives i produktdokumentationen.

De fleste andre varer leveres med en 1-års garanti, eksklusive generel slid eller tåre eller utilsigtet skade.

Har du et problem? Vi er altid glade for at hjælpe - bare Kom i kontakt!

Jeg vil gerne ændre eller annullere min igangværende ordre. Er dette muligt?

Det afhænger af status for din ordre. Kontakte Vores kundeserviceteam med dit ordrenummer så hurtigt som muligt - hvis det ikke er sendt endnu, gør vi vores bedste for at hjælpe.

Hvad betyder forudbestilling?

Lejlighedsvis lægger vi populære genstande på forudbestilling, så kunderne kan reservere deres vare, før aktien ankommer til vores lager. Når de er på lager, sendes genstande med det samme.

Matcher du pris?

Hola BB MATER IKKE MATCH. Vi arbejder hårdt for at opbygge og pleje de forhold, vi har med vores mærker, og bruger deres anbefalede RRP'er, når de priser produkter.

Hvad betyder dropship?

Vi har et udvalgt antal produkter, der sendes direkte fra leverandøren i stedet for til og derefter fra vores lager. Dette er dropshipping.

Betaling

Jeg modtog ikke min e -mail med ordrebekræftelse, men betaling er taget! Hvad sker der?

Kontroller din spam -mail for ordrebekræftelsespost. Hvis ikke der, tak Kontakt os Og vi løser situationen så hurtigt som muligt!

Hvordan bruger jeg min salgsfremmende kode?

Rabatkoder tilføjes på betalingssiden for kassen. Se efter kassen til gavekort eller rabatkode, og tryk derefter på Anvend. Bemærk, kun en rabatkode kan anvendes ad gangen, og rabatkoder kan ikke anvendes til allerede nedsatte varer (f.eks. Salg eller bundter).

Privatliv

Hvordan bruges de personlige oplysninger på min konto?

Vores privatlivsoplysninger kan findes her.

Er betalingerne med kort virkelig beskyttet?

Ja, vores betalinger behandles ved hjælp af en 3D Secure Checkout flow og er i overensstemmelse med PSD2 -betalinger som krævet i henhold til EU -loven. Mere information om dette kan findes her.

Hvad er politikken med hensyn til fortrolighed?

Vores privatlivspolitik kan findes her.

Gaver

Kan jeg vedhæfte en gaven note?

Ja! Hvis din ordre ikke er til møbler eller andre store genstande, kan du tilføje din note i det relevante felt på indkøbsvognsiden, og vi vil være sikre på at medtage den i din pakke.

Er gaveindpakning tilgængelig?

Gaveindpakning er tilgængelig til de fleste ordrer, undtagen møbler eller andre store genstande.

Nyhedsbrev

Hvordan afskrives jeg fra nyhedsbrevet?

Klik på linket 'Unsubscribe' i ethvert nyhedsbrev fra Hola BB.

Jeg har problemer med at abonnere eller afmelde mig fra nyhedsbrevet

Behage Kontakt os. Vi kan løse dette for dig.