Gå til indhold

Ofte Stillede Spørgsmål

Forhåbentlig vil alle dine spørgsmål blive besvaret nedenfor! Har du læst og stadig har et spørgsmål? Kontakt os - vi hjælper gerne!

Se venligst vores forsendelsesside for forsendelsestider og priser, og vores returpolitik for spørgsmål om returnering.

Hyppigst

En del af min ordre mangler! Hvad gør jeg?

Hvis din ordre inkluderer møbler, sendes disse ofte som flere pakker. Hver pakke har en separat sporingskode i en separat e-mail. Sørg for at tjekke for disse e-mails, før du kontakter dig. Vi anbefaler at bruge Post NL app at spore de separate leverancer.

Hvis en del af din ordre ikke ankommer 4 hverdage efter din forventede leveringsdato, venligst kontakt os.

Undersøgelser kan tage op til 10 hverdage - men vi fremskynder dette altid, når det er muligt. I det uheldige tilfælde, at din pakke bekræftes tabt, arrangerer vi en erstatning.

Min ordre til Storbritannien er ikke ankommet

Da Storbritannien ikke længere er i EU, er der en lidt anderledes proces for levering af din ordre der. Læs venligst detaljerne om, hvordan du sporer din levering til Storbritannien her.

Hvad gør jeg, hvis en del af min ordre er beskadiget?

Desværre kan der ske skader, når dine varer er på vej til deres nye hjem. Hvis dette sker for dig, tak kontakt os. Vælg 'Skaderapport' i emnefeltets rullemenu i formularen, og sørg for at vedhæfte billeder af skaden for at fremskynde udskiftningsprocessen.

Hvornår modtager jeg refusionen for min returnering?

Som beskrevet i vores Returpolitik, når din returnering er blevet modtaget og behandlet på vores side, er refusionen normalt på din bankkonto inden for et par dage. Men i nogle tilfælde og afhængigt af banken kan det tage op til 14 hverdage. Hvis du efter dette tidspunkt stadig ikke har modtaget din refusion, bedes du venligst kontakt os med et billede af dit portobevis, så vil vi fremskynde løsningen af ​​problemet!

Har du en fysisk butik?

Ja! Vi har en hyggelig lille butik lige uden for Amsterdam. Se venligst vores showroom side for et kort, rutevejledning og åbningstider.

 

Ordrer

Kan jeg afhente min ordre?

Ja! Hvis dine varer er tilgængelige til afhentning på vores lager. Vælg venligst lokalt valg, når du afgiver din ordre på vores hjemmeside.

Modtager jeg en garanti, når jeg bestiller produkter fra dit websted?

Alle vores møbler leveres med 2 års garanti fra fabrikationsfejl som standard, visse produkter kræver registrering, men dette er beskrevet i selve produktet. De resterende produkter har typisk 1 års garanti, som ikke dækker generel slitage eller brugsskader. Men vi er altid villige til at hjælpe, så hvis du har et problem, så send os en mail!

Jeg vil gerne ændre eller annullere min igangværende ordre. Er dette muligt?

Dette afhænger af status for din ordre. Du skal kontakte vores Kundeservice med dit ordrenummer og din anmodning hurtigst muligt, så kan vi forsøge at lette din anmodning.

Hvad betyder forudbestilling?

Af og til sætter vi populære varer på forudbestilling, så toldvæsenet kan reservere deres varer, før de ankommer til vores lager. Når de er på lager, afsendes varer med det samme

Matcher du prisen?

Hola BB matcher ikke prisen. Vi arbejder meget hårdt på at opbygge og pleje de relationer, vi har med vores brands, og bruger deres anbefalede vejledende salgspriser, når vi prissætter produkter. 

 

Betaling

Jeg modtog ikke min ordrebekræftelse via e-mail, men betalingen er blevet modtaget! Hvad sker der?

Tjek venligst din spammail for ordrebekræftelsen. Hvis det ikke er der, bedes du kontakt os og vi løser situationen så hurtigt som muligt!

Hvordan bruger jeg min kampagnekode?
Rabatkoder tilføjes på betalingssiden ved kassen. Se efter boksen til gavekort eller rabatkode, og tryk derefter på ansøg. Bemærk, at der kun kan anvendes én rabatkode ad gangen, og rabatkoder kan ikke anvendes på allerede nedsatte varer (f.eks. udsalg eller bundter).

 

Privatliv

Hvordan bruges de personlige oplysninger på min konto?

Vores privatlivsoplysninger kan findes her.

Er betalingerne med kort virkelig beskyttet?

Ja, vores betalinger behandles ved hjælp af en 3D sikker checkout flow og er i overensstemmelse med PSD2-betalinger som krævet i henhold til EU-lovgivningen. Mere information om dette kan findes her

Hvad er politikken med hensyn til fortrolighed?

Vores privatlivspolitik kan findes her.

 

Gaver

Kan jeg vedhæfte en gaveseddel?

Ja! Hvis din ordre ikke er til møbler eller andre store genstande, bedes du tilføje en bemærkning under kassen, og vi vil sørge for at inkludere det i din pakke.

Er gaveindpakning tilgængelig?

Gaveindpakning er tilgængelig for de fleste bestillinger, undtagen møbler eller andre store genstande.

 

Nyhedsbrev 

Hvordan afmelder jeg mig nyhedsbrevet?

Klik på linket 'afmeld' i ethvert nyhedsbrev fra Hola BB

Jeg har problemer med at tilmelde mig eller afmelde nyhedsbrevet